مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-07اقتصادي

با کمک دادستانی، 210 کارگر در شرکت شیشه زنگان پارس سرکار می روند


با کمک دادستانی، زمینه افزایش 100 درصدی تولید و اشتغال مستقیم 210 نفر دیگر در شرکت شیشه زنگان پارس سلطانیه فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در بازدید از شرکت شیشه زنگان پارس سلطانیه اظهار کرد: ارتقای کیفیت محصولات شرکت و استفاده از  روش های نوین دنیا در بسته بندی  می تواند در رقابت با شرکت های بزرگ داخلی و خارجی بسیار موثر باشد، چرا که رمز موفقیت و هنر مدیریت ایجاد ارتباط قوی بین عرضه تولید و عرضه بازاریابی و فروش است.

دادستان زنجان گفت: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی، وضعیت جنگ است با این  تحریم ها، تهیه مواد اولیه و ارز بسیار مشکل است، بنابراین سر پا نگهداشتن شرکت ها در چنین وضعیتی یک نوع جهاد است.

وی تصریح کرد: نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بر اساس تدبیر و آینده نگری ایشان است و عمل به شعار سال برای همه یک تکلیف است و دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید را یک وظیفه و عمل به منویات رهبری می داند.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه شرکت شیشه سازی زنگان پارس سلطانیه هم در تولید و هم در عرضه محصولات موفق عمل کرده است، افزود: جا دارد از مدیرعامل و همه زحمت کشان در این مجموعه تشکر کنم و اینکه 210 کارگر در این شرکت به صورت مستقیم مشغول هستند بسیار ارزشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک دادستانی، 210 کارگر در شرکت شیشه زنگان پارس سرکار می روند

با کمک دادستانی، 210 کارگر در شرکت شیشه زنگان پارس سرکار می روند