مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-07سياسي

اعلام برنامه های هفته سوم مدرسه تابستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با ادامه مدرسه تابستانی تهران که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حال برگزاری است، - هفته سوم مدرسه تابستانی تهران صبح پنجشنبه نوزدهم تیرماه با تدریس حبیب احمدزاده نویسنده دفاع مقدس در زنگ موفقیت آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با ادامه مدرسه تابستانی تهران که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حال برگزاری است، روز پنجشنبه هفته جاری با حضور حبیب احمدزاده در زنگ موفقیت، سومین هفته مدرسه تابستانی کلید می خورد.

احمدزاده که سابقه حضور در دفاع مقدس را دارد، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تهران است و آثار موفقی مانند فیلمنامه تحسین شده اتوبوس شب و رمان شطرنج با ماشین قیامت که در هر دوی آن ها قهرمان اصلی نوجوانان هستند را در کارنامه خود دارد.

در زنگ های موفقیت مدرسه تابستانی تهران سعی می شود تا افرادی که در حوزه های مختلف موفقیت کسب کرده اند با حضور در این دوره ها تجربیات خود را در اختیار مخاطبان نوجوان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته سوم مدرسه تابستانی

اعلام برنامه های هفته سوم مدرسه تابستانی