مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-06سياسي

ایجاد گذرهای تاریخی و ایستگاه دوچرخه در لار


رییس شورای اسلامی شهر لار از طراحی پروژه ای برای الحاق پنج هکتار دیگر به مجموعه پارک ملت این شهر خبر داد و گفت: گذرهای تاریخی با همکاری میراث فرهنگی و ایستگاه های دوچرخه به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و توسعه گردشگری در شهر لار ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از لارستان، سید عبدالمهدی میرپور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سعی کرده ایم علاوه بر کار مربوط به شورا به حل مشکلات شهرداری هم بپردازیم و حتی مشکلات شهرستان را نیز با مراوده با مسئولان و ادارات پیگیری کنیم، اظهار داشت: سعی کردیم مشکلات شهری را به مسوولان انتقال بدهیم و خواسته ها و مطالبات مردمی را حل کنیم.

  وی از انجام مکاتبات با مسوولان کشوری و وزارتخانه ها همچون نامه نگاری با وزیر بهداشت در ایام کرونا، افزود: هدف ما این است که در زمان باقیمانده از عمر شورای شهر، لار از شهر دوست دار خودرو گذر کند و به شهر پیاده مدار برسد و بر همین اساس سعی داریم زمینه ای فراهم کنیم که دوچرخه سواری را در شهر رواج دهیم.

  رییس شورای اسلامی شهر لار با اذعان به اینکه در زمینه دوچرخه سواری مسیرهایی را انتخاب کرده ایم که برای افراد نیز ایمن باشد تا به راحتی بتوانند کارهای روزمره خود را با دوچرخه در سطح شهر انجام دهند، تصریح کرد: تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گذرهای تاریخی و ایستگاه دوچرخه در لار

ایجاد گذرهای تاریخی و ایستگاه دوچرخه در لار