مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-06بين الملل

لندن: احمد العسیری و سعود القحطانی تحریم شدند


وزیر خارجه انگلیس از وضع تحریم هایی علیه افراد دخیل در قتل جمال خاشقجی که در میان آنها نام سعود القحطانی و احمد العسیری قرار دارند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که کشورش تحریم هایی را علیه افراد دخیل در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی وضع کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزیر خارجه انگلیس بدون اشاره به کشتار مردم مظلوم یمن که با تسلیحات ساخت این کشور توسط رژیم سعودی در حال انجام است، در این خصوص ادعا کرد: کسانی که دستشان به خون آلوده است، آزادانه نمی توانند به کشور ما وارد شوند! دومینیک راب در ادامه با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: در وضع تحریم هایی علیه ناقضان حقوق بشر با آمریکا و کانادا همکاری می کنیم! وی در ادامه اضافه کرد: تحریم ها بر کسانی که در قتل ماگنیتسکی، خاشقچی و ناقضان حقوق روهینگیا نقش دارند، اعمال خواهد شد.

بر اساس اعلام وزیر خارجه انگلیس، این تحریم ها کشور شامل 20 سعودی، 25 شهروند روس، 2 افسر نظامی میانمار و 2 سازمان در کره شمالی می شود.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه تاکید کرد که احمد العسیری معاون پیشین سرویس امنیت و اطلاعات خارجی عربستان سعودی و سعود القحطانی سرکنسولگری عربستان در استانبول در میان تحریم شدگان قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: احمد العسیری و سعود القحطانی تحریم شدند

لندن: احمد العسیری و سعود القحطانی تحریم شدند