مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-06فرهنگي

تمام شباهت های سریال پدر با آقازاده


حضور بعضی بازیگران سریال «پدر» در مجموعه «آقازاده»، نام های مشابه برای کاراکترهای آن ها و به ویژه حضور سینا مهراد در نقش «حامد تهرانی» با نام و گریمی مشابه در سریال «پدر»، - اکنون پس از انتشار دو قسمت از سریال آقازاده ، با مقایسه شخصیت و خانواده حامد در دو سریال، به این سؤال پاسخ می دهیم که آیا این دو مجموعه ارتباطی با هم دارند یا نه.

حامدِ با ایمان و سربه زیر قبل از مقایسه هر ویژگی و شباهتی، نام حامد تهرانی ، این شخصیت در سریال پدر را برای مخاطب یادآوری می کند.

نه تنها اسم، شباهت ظاهری و گریم سینا مهراد، بلکه خصوصیات اخلاقی او در نقش حامد تهرانی هم نشان می دهد که کاراکتر حامد در سریال آقازاده ، مشابه همان شخصیت حامد در سریال پدر است.

او در این سریال نیز مانند مجموعه پدر ، جوانی با ایمان، محجوب و درستکار است و شخصیت مثبتی دارد.

در آقازاده دختری که به عنوان طعمه برای ریختن آبروی او وارد زندگی اش شده، به او علاقه مند می شود و به این ترتیب حامد درگیر یک رابطه عاشقانه می شود.

البته در سریال پدر ، شخصیت لیلا با چنین قصد و نیتی وارد زندگی حامد نشده بود، اما علاقه یک طرفه او به این شخصیت و ابراز علاقه به حامد ، مسئله ای است که در سریال آقازاده هم دیده می شود، بنابراین ارتباط حامد و راضیه در این مجموعه، رابطه حامد و لیلا در پدر را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شباهت های سریال پدر با آقازاده

تمام شباهت های سریال پدر با آقازاده