مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 19:002020-07-05سياسي

واحدهای تولیدی با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند


شرکت ها و واحدهای تولیدی می بایست قبل از حضور دستگاه قضا به مشکلات، راهکار های تخصصی خود را ارائه بدهند و با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند ضمن اینکه دستگاه قضا هم در راستای قانون در کنار خوهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی شب گذشته در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در اتاق بازرگانی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: سوء تدبیرها و تحریم ها در کنار ویروس کرونا دست به دست هم داده اند و باعث ایجاد مشکلات اقتصادی اخیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم، افزود: کارگران، صنعتگران و سرمایه گذاران اقتصادی سربازان این جنگ هستند که با تمام توان در راه اعتلای نظام و کشور در حال تلاش اند.

 مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر اینکه در حال حاضر کار صنعتگران نوعی عبادت محسوب می شود تصریح کرد: در شهر ساوه چندین هزار نفر با راهبرد و هدایت صنعتگران زندگی آرامی دارند لذا کار این افراد مقدس است و دستگاه قضایی نیز در راستای قانون همراه و همپای آنان خواهد بود.

 موسوی اشاره ای به برخی قوانین دست و پاگیر و طولانی بودن بروکراسی اداری کرد و افزود: هر بانک و دستگاه و مسئولی بخواهد فشاری به تولید وارد کند یا سد راه آنها شود با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند

واحدهای تولیدی با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند