مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-05حوادث

فوت یک جوان دیگر هنگام خاموش کردن آتش جنگل


دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس از فوت جوان 31 ساله داوطلب مدافع طبیعت که سعی در فرونشاندن آتش سوزی های منطقه فهلیان داشت خبر داد و گفت: مرحوم مختاری جوان داوطلب مدافع طبیعت بود و در حالیکه مشغول خاموش کردن آتش بود دچار سوختگی شد و شامگاه گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدجوادمختاری، جوان 31 ساله داوطلب مدافع طبیعت که برای فرونشاندن آتش‌سوزی به بلندی‌های منطقه فهلیان رفته بود، دچار سوختگی شدید از نوع درجه 2 (حدود 85 درصد) شد و شامگاه گذشته (شنبه چهاردهم تیر) در یکی از بیمارستان‌های شیراز جان سپرد.

حیاتی، دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس گفت: مرحوم مختاری جوان داوطلب مدافع طبیعت بود و با از خودگذشتگی برای فرونشاندن آتش‌سوزی کوه‌های فهلیان در روستای پل فهلیان در حالیکه مشغول خاموش کردن آتش بود دچار سوختگی شد و شامگاه گذشته در بیمارستان سوختگی امیر المومنین (ع) شیراز جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.

فرماندار شهرستان ممسنی نیز در این زمینه گفت: روز چهاردهم تیرماه با اعلام یک مورد سوختگی در پی فرونشاندن آتش در کوه‌های فهلیان و پل فهلیان آمبولانس اورژانس 115 به محل وقوع حادثه اعزام شد و جوان 31 ساله به نام محمدجوادمختاری که داوطلب مدافع طبیعت بود و در پایش و فرونشاندن آتش‌سوزی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک جوان دیگر هنگام خاموش کردن آتش جنگل

فوت یک جوان دیگر هنگام خاموش کردن آتش جنگل