مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-05اقتصادي

عبور از شرایط دشوار کنونی نیازمند کار و تلاش و وحدت بیشتر است


برای خروج از شرایط دشوار اقتصادی تنها نیازمند وحدت، اعتمادسازی و کار و تلاش بیشتر و اتکا به تولید داخلی برای عبور از بحران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی استاندار قزوین ظهر یکشنبه در جلسه با رییس سازمان صمت استان توجه به حل مشکلات واحدهای صنعتی در این شرایط را ضروری دانست و اظهار داشت: با درک شرایط اقتصادی و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران باید عزم خود را برای رفع موانع تولید به کار گیریم.

وی بیان کرد: همه می دانیم که وضعیت اقتصادی مناسب نیست به همین دلیل باید ضمن نظارت بیشتر بر فعالیت های صنعتی، موانع تولید را شناسایی و برطرف کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: شرایط سختی را در پیش داریم و شاید در طول تاریخ این همه فشار استکبار و دشمنان بر کشور بی سابقه باشد لذا منطقی است که در داخل آب به آسیاب دشمن نریزیم و با حفظ وحدت و دوری از سیاسی بازی عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کنیم.

جمالی پور یادآور شد: وظیفه ما بهره گیری از همه ظرفیت های موجود داخل کشور و استفاده بهینه از همه توانمندی و امکانات است تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی گفت: در سرکشی و بازدید سرزده از ادارات به صورت مستمر تلاش می کنیم ارزیابی منطقی و درستی از نوع مدیریت ها داشته باشیم و ضمن آشنایی با مشکلات مردم میزان رضایت مندی شهروندان از خدمت رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از شرایط دشوار کنونی نیازمند کار و تلاش و وحدت بیشتر است

عبور از شرایط دشوار کنونی نیازمند کار و تلاش و وحدت بیشتر است