مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-05سياسي

برداشتنِ محدودیت ها منجر به ساده انگاری و عادی سازی شرایط شد


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: عبور از پیک اول کرونا و برداشتن محدودیت ها منجر به ساده انگاری و عادی سازی شرایط شد که نتیجه آن افزایش تعداد بستری ها و نبود شرایط عادی در شیوع کروناست.

- ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: عبور از پیک اول کرونا و برداشتن محدودیت ها منجر به ساده انگاری و عادی سازی شرایط شد که نتیجه آن افزایش تعداد بستری ها و نبود شرایط عادی در شیوع کروناست.

مهدی خادمی، امروز (یکشنبه-15 تیرماه) در نشست ستاد مبارزه و مقابله با کرونا در شاهین شهر و میمه، که در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر اندیشیدن تمهیدات و آموزش آنها در راستای زندگی با کرونا، اظهار کرد: عبور از پیک اول کرونا و برداشتن محدودیت ها منجر به ساده انگاری و عادی سازی شرایط شد که نتیجه آن افزایش تعداد بستری ها و نبود شرایط عادی در شیوع کروناست که در صورت ادامه روند رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی به همین نحو، مجبور به اعمال محدودیت های سنگین خواهیم بود.

وی، پنهان کاری در ابتلا به کرونا را بی عدالتی در حق عموم مردم و تضییع زحمات کادر درمان دانست و افزود: افراد مبتلا به کرونا با سپری کردن دوران نقاهت و گذراندن قرنطینه خانگی در راستای کنترل شیوع بیماری و حفظ سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتنِ محدودیت ها منجر به ساده انگاری و عادی سازی شرایط شد

برداشتنِ محدودیت ها منجر به ساده انگاری و عادی سازی شرایط شد