مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-05پزشكي

11 کانون اصلی «سالک» در اردستان وجود دارد/خدمات رایگان به بیماران


رییس مرکز بهداشت شهرستان اردستان با بیان اینکه اردستان 11 کانون اصلی بیماری سالک دارد، گفت: خدمات درمانی مربوط به سالک به شکل رایگان برای بیماران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اشرفی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و سلامت با بررسی بیماری سالک اظهار داشت: طبق مصوبات قبلی در خصوص بیماری سالک مرکز بهداشت شهرستان اردستان بالای 95 درصد مصوبات را در خصوص مدیریت محیطی و آموزش هایی که در خصوص جلوگیری از بیماری سالک لازم باشد را برای مردم انجام داده است.

وی افزود: موضوع جمع آوری نخاله های شهری و همچنین کودهای حیوانی در روستاها که بستری برای رشد و ایجاد پشه سالک است باید توسط مسئولان متولی پیگیری شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردستان با بیان اینکه در شهرستان اردستان 11 کانون اصلی بیماری سالک وجود دارد، گفت: سه مؤلفه مخزن بیماری، ناقل بیماری و میزبان بیماری در این نقاط موجود است.

وی ابراز داشت: با توجه به زمان شیوع گزش پشه سالک در فصول گرم سال به خانواده های اردستانی توصیه می شود مسائل بهداشتی که از مرکز بهداشت اعلام می شود را در خصوص سلامت و حفظ فرزندان خود انجام دهند.

اتباع خارجی نسبت به اعلام بیماری های زمینه ای اقدام نمی کنند اشرفی بیان داشت: 550 زن از اتباع خارجی در اردستان زندگی می کنند که 251 نفر آنها متأهل هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کانون اصلی «سالک» در اردستان وجود دارد/خدمات رایگان به بیماران

11 کانون اصلی «سالک» در اردستان وجود دارد/خدمات رایگان به بیماران