مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-05بين الملل

بایدن: نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا را ریشه کن می کنم


معاون سابق رییس جمهور آمریکا روز شنبه طی پیامی در تناقض با اخطار ترامپ در مراسم آتش بازی کوه راشمور که گفته بود اوباش عصبانی در اعتراضات علیه نژادپرستی در حال آسیب زدن به تاریخ و فرهنگ آمریکا هستند، - معاون سابق رییس جمهور آمریکا روز شنبه طی پیامی در تناقض با اخطار ترامپ در مراسم آتش بازی کوه راشمور که گفته بود "اوباش عصبانی" در اعتراضات علیه نژادپرستی در حال آسیب زدن به تاریخ و فرهنگ آمریکا هستند، وعده داد "نژادپرستی سیستماتیک را در آمریکا ریشه کن کند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از لس آنجلس تایمز، در ویدئویی که در توییتر منتشر شده، جو بایدن، نامزد پیش فرض دموکرات ها گفت، آمریکا هرگز مطابق با بیانیه اعلامیه آزادی که تمام انسان ها یکسان خلق شده اند زندگی و عمل نکرده است.

این عبارت طی بیش از 200 سال نژادپرستی نهادینه، شامل مورد اخیر که باعث مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس شد، وجدان ما را جریحه دار کرده است.

بایدن اظهار کرد: آمریکا قصه پریان نیست.

کشمکش دائمی بین دو بخش از شخصیت ما وجود داشته، یک این ایده که تمام زنان و مردان- همه مردم- یکسان خلق شده اند و دوم نژادپرستی که ما را از یکدیگر جدا می کند.

ما حالا فرصت این را داریم که به افراد به حاشیه رانده شده، مظلومان، افراد منزوی و سرکوب شده سهم کاملی از رؤیای آمریکایی اعطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا را ریشه کن می کنم

بایدن: نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا را ریشه کن می کنم