مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-05بين الملل

تجمع اصحاب رسانه علیه دخالتهای سفیر آمریکا در امور لبنان


جبهه رسانه های مقاومت لبنان در فراخوانی از اصحاب رسانه در این کشور خواست که در تجمع اعتراض آمیزی که فردا علیه دخالتهای سفیر آمریکا در امور لبنان برگزار می شود، - مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، جبهه رسانه های مقاومت لبنان از رسانه های این کشور خواست تا ضمن برگزاری یک تجمع، سیاست فتنه جویانه آمریکا را محکوم و از دخالت آشکار این کشور در امور داخلی لبنان و تحریم آن جلوگیری کنند.

این تجمع اصحاب رسانه در لبنان در مخالفت با دخالتهای آشکار دورثی شیا سفیر آمریکا در بیروت در امور داخلی لبنان و در مخالفت با تحریم لبنان و نیز اتهام تروریستی زدن به طیف خاصی از ملت لبنان و اقدامات تحریک آمیز علیه آن و ایجاد فتنه انگیزی، برگزار می شود.

این تجمع اصحاب رسانه روز دوشنبه ششم ماه جولای ساعت پنج و نیم عصر به وقت محلی لبنان در رستوران الساحه در جاده فرودگاه بیروت برگزار می شود.

در این فراخوان آمده است: در مخالفت با دخالتهای آشکار سفیر آمریکا در بیروت و دولت آمریکا در امور داخلی لبنان و در مخالفت با محاصره کشور ما و اتهام تروریستی وارد کردن به طیفی از ملت و اقدامات تحریک آمیز علیه آن و ایجاد فتنه افکنی؛ جبهه رسانه های مقاومت از شما دعوت به عمل می آورد که در تجمع رسانه ای در محکومیت سیاست های آمریکا حضور بهم رسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اصحاب رسانه علیه دخالتهای سفیر آمریکا در امور لبنان

تجمع اصحاب رسانه علیه دخالتهای سفیر آمریکا در امور لبنان