مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-05اقتصادي

درخواست بسیج دانشجویی سمنان برای ورودی دادستانی به قضیه مرغداران


بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با صدور بیانیه ای تأکید کرد: ما خواستار ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم به قضیه و رفع مشکل تولیدکنندگان و مرغداران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان پیرو اعتراضات اخیر مرغداران، بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده: آن چیزی که لازمه جهش تولید است، حضور عملیاتی مسؤولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات تولیدکنندگان است.

حال آنکه مشاهده می کنیم درهای استانداری سمنان شاهد صدای اعتراض تولیدکنندگانی است که گلایه آن ها عدم کمک به تولیدشان است.

در ادامه می خوانیم: مرغداران سمنانی خواهان حل تفاوت قیمت خریداری شده از آن ها و قیمت بسیار بالای بازار و همین طور سهمیه کم سویا برای تولیدات خود هستند؛ ریشه اصلی این مشکلات در سیاست های اقتصادی کشور است اما با تدابیری محلی می شود مشکلات استانی تولیدکنندگان را حل کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان تأکید کرده است: مطالبه ما از مسؤولان انقلابی شهر، پیگیری هرچه سریع تر مشکلات تولیدکنندگان است؛ ما خواستار ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم به قضیه و یافتن قصور و تقصیرات و عدم توجه به تولید در سال جهش تولید و رفع مشکل تولیدکنندگان و مرغداران هستیم تا از شکل گیری بحران هایی بزرگ تر جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی سمنان برای ورودی دادستانی به قضیه مرغداران

درخواست بسیج دانشجویی سمنان برای ورودی دادستانی به قضیه مرغداران