مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-05پزشكي

فاضلاب «ونایی» به رودخانه می ریزد/ ایجاد تصفیه خانه 16 میلیارد اعتبار می خواهد


در حالی ریخته شدن فاضلاب «ونایی» به درون رودخانه این شهر منجر به بروز مشکلات زیست محیطی و بهداشتی می شود که به گفته مسئولان ایجاد تصفیه خانه در این منطقه 16 میلیارد اعتبار نیاز دارد.

- بروجرد- در حالی ریخته شدن فاضلاب ونایی به درون رودخانه این شهر منجر به بروز مشکلات زیست محیطی و بهداشتی می شود که به گفته مسئولان ایجاد تصفیه خانه در این منطقه 16 میلیارد اعتبار نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ریخته شدن فاضلاب ونایی به رودخانه ای که در پایین دست این شهر وجود دارد در سال های اخیر یک مشکل زیست محیطی جدی به وجود آورده که از سوی مدیران شهرستان و استان نادیده گرفته شده است.

محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در این رابطه گفت: فاضلاب 400 خانوار ونایی به طور سیستماتیک به رودخانه ریخته می شود.

فاضلاب 400 خانوار ونایی به طور سیستماتیک به رودخانه ریخته می شود وی افزود: به مثابه ریخته شدن فاضلاب مردم ونایی در رودخانه ای که در پایین دست این منطقه گردشگری در جریان است یک معضل زیست محیطی و بهداشتی در حال رخ دادن است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: رهاسازی فاضلاب در رودخانه باعث شده است در آینده ای نزدیک زنگ خطر بروز بیماری هپاتیت A در شهر ونایی به صدا درآید و این هشدار را خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب «ونایی» به رودخانه می ریزد/ ایجاد تصفیه خانه 16 میلیارد اعتبار می خواهد

فاضلاب «ونایی» به رودخانه می ریزد/ ایجاد تصفیه خانه 16 میلیارد اعتبار می خواهد