مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-05پزشكي

ابتلای 200 نفر از کادر درمان گلستان به کرونا/ آزمایش مثبت بیش از 4 هزار گلستانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 200 نفر از همکاران در حوزه بهداشت و درمان از ابتدای اسفندماه تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شدند و سه برابر این تعداد علائم مشکوک دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: متاسفانه در دو هفته اخیر شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا در استان گلستان بودیم.

وی ادامه داد: تقریبا از ابتدای تیرماه روند رو به افزایش بخصوص در شهرهای شرق استان گلستان داشته ایم و از نیمه دوم خردادماه این روند افزایشی شروع شد و امروز شهرهای گرگان، علی آبادکتول، رامیان و آزادشهر جزء شهرهای زرد هستند و سایر 10 شهر استان در وضعیت قرمز هستند و ممکن است گرگان نیز طی 48 ساعت آینده به وضعیت قرمز برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در کل استان گلستان 675 مورد بیمار بستری هستند که در گنبدکاووس 275 بیمار بستری هستند و متاسفانه ازدحام بیمار باعث کامل شدن شرایط بیمارستانی شده است.

فاضل بیان کرد: ما نمی توانیم تخت اضافه کنیم یا اکسیژن ساز در این چند روز اضافه کنیم و تنها کاری که از مردم تقاضا داریم این است با رعایت نکات بهداشتی تلاش کنیم ورودی بیمارستان های ما کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 200 نفر از کادر درمان گلستان به کرونا/ آزمایش مثبت بیش از 4 هزار گلستانی

ابتلای 200 نفر از کادر درمان گلستان به کرونا/ آزمایش مثبت بیش از 4 هزار گلستانی