مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-05سياسي

امسال بیماری سالک در شهرستان اردستان گزارش نشده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: در شهرستان اردستان امسال ابتلا به بیماری سالک تا کنون گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فرحبخش ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و سلامت با بررسی بیماری سالک در فرمانداری اردستان اظهار داشت: با پیگیری مسائل پیشگیری و کنترلی سالک فعالیت های خوبی در شهرستان اردستان انجام شده که امسال تا کنون موردی شناسایی نشده است.

وی با بیان اینکه بیماری سالک در سال گذشته یک مورد در شهرستان اردستان گزارش شده است، افزود: در روند پیشگیری از بیماری سالک نواقصی وجود دارد که دستگاه هایی همچون جهاد کشاورزی در خصوص دشت ها و مزارع، محیط زیست در موارد کود دامی و شهرداری ها و دهیاری ها در خصوص زباله و نخاله های ساختمانی می توانند کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: شبکه بهداشت اردستان همزمان با بیماری کرونا موضوع بیماری سالک را هم دنبال می کردند و به نظر می رسد در سال جاری موردی از سالک را نداشته باشیم اما موارد پیشگیری را باید پیش بینی کرد تا در شهریور و مهرماه نتیجه آن را مشاهده کنیم.

وی ابراز داشت: با طرحی که توسط بهداشت استان اصفهان ابلاغ شده نقاطی برای سم پاشی محدود شده بود که این مورد با کمک دستگاهای متولی در شهرستان اردستان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیماری سالک در شهرستان اردستان گزارش نشده است

امسال بیماری سالک در شهرستان اردستان گزارش نشده است