مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-05اقتصادي

ممنوعیت واردات 2500 ردیف تعرفه کالایی


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح عملکرد سه ماهه وزارتخانه متبوعش افزایش تاب آوری تولیدی و حرکت بر مبنای اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های وزارت صمت عنوان کرد و گفت: - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح عملکرد سه ماهه وزارتخانه متبوعش افزایش تاب آوری تولیدی و حرکت بر مبنای اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های وزارت صمت عنوان کرد و گفت: رشد منفی تولید خودرو بعد از 8 سال مثبت شده و بازار را هم بر اساس اصل فراوانی تنظیم خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شاتا، مدرس خیابانی وعده داد که در حوزه جهش تولید، بخش عمده ای از واحدهای نیمه فعال، فعال خواهند شد و گفت: یکی از کارهایی که در سه ماهه اخیر در کشور انجام شده، تامین مواد اولیه کارخانجات است که وقفه یک ماهه را به خاطر محدودیت منابع ارزی، تجربه کرده است.

اما در خردادماه، بانک مرکزی همکاری خوبی با این وزارتخانه داشته که براساس همین همکاری، توانستیم مواد اولیه کارخانجات را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش تجارت خارجی اعم از صادرات و واردات کشور، بیش از 33 هزار کارت بازرگانی فعال وجود دارد، از صادرات 41.

3 میلیارد دلاری در سال گذشته و تحت شدیدترین تحریم ها خبر داد که رکورد وزنی صادرات با بیش از 135 میلیون تن شکسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات 2500 ردیف تعرفه کالایی

ممنوعیت واردات 2500 ردیف تعرفه کالایی