مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-05اقتصادي

امتیازات ویژه به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد استان فارس از اختصاص امتیازات ویژه به بخش خصوصی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، این منطقه ویژه، کانون بزرگ صنعتی در جنوب استان فارس با مزیت ها فراوان و فرصت های متنوع می تواند میزبان سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

صاحبان سرمایه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از معافیت های مالیاتی و گمرکی برخوردارند و از نظر تامین امکانات زیر ساختی دغدغه ای نخواهند داشت.

دسترسی به معادن غنی، منابع انرژی و کرویدورهای ارتباطی و  همچنین دسترسی آسان به آلومینیوم مذاب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاران فراهم است.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در طرح جامع خود زون مربوط به تولید برق و انرژی پیش بینی کرده و در هر صورت فرصت های متنوع پیش رو سرمایه گذاران است.

فریدون فدایی دولت مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با اشاره به بهره برداری پرافتخار بزرگ ترین و مدرنترین  کارخانه تولید شمش آلومینیوم ایران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد که   به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور رییس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردیبهشت ماه امسال انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیازات ویژه به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

امتیازات ویژه به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد