مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-05پزشكي

وقتی استخرهای خانگی خطرساز می شود!


رییس اورژانس مازندران در توصیه ای به والدین به دلیل در معرض خطر بودن کودکان با توجه به ایام گرم سال و استفاده از استخرهای خانگی و استخرهای بادی هشدار داد.

- ایسنا/مازندران رییس اورژانس مازندران در توصیه ای به والدین به دلیل در معرض خطر بودن کودکان با توجه به ایام گرم سال و استفاده از استخرهای خانگی و استخرهای بادی هشدار داد.

دکتر یحیی صالح طبری با هشدار به والدین به علت در معرض خطر قرار گرفتن کودکان در استخرهای خانگی، اظهار کرد: با توجه به شروع فصل گرما، استفاده از استخرهای خانگی و برای کودکان استفاده از استخرهای بادی رواج یافته است.

وی افزود: نکته قابل توجه در این موارد این است که، استخر پرآب و یا حتی استخر بادی پر از آب می تواند برای کوکان خردسال به دلیل سقوط در آن، غرق شدن و خفگی درآب، به همراه داشته باشد.

رییس اورژانس مازندران با اشاره به خطرهای بالقوه ای که کودکان را تهدید می کند، خاطرنشان کرد: حتی سطلی که از آب کولر پر شده باشد و درگوشه حیاط باشد می تواند برای خردسالان خطرناک باشد.

صالح طبری تصریح کرد: در ماموریتی بدلیل خفگی کودک خردسال در سطل آب کولر، نیروهای اورژانس اعزام شده بودند که متاسفانه کودک خردسال جان باخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی استخرهای خانگی خطرساز می شود!

وقتی استخرهای خانگی خطرساز می شود!