مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-05ورزشي

ایجاد محدودیت های کرونایی در اماکن ورزشی استان/ باشگاه های رزمی تعطیل شد


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از وضع محدودیت های ورزشی در استان خبر داد و گفت: این محدودیت ها از امروز به مدت یک هفته در استان لازم الاجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حمید کریمی گفت: مصوبات سومین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان از امروز در شهرستان های چهارمحال و بختیاری به جز لردگان و خانمیرزا لازم الاجرا است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح این مصوبات اظهار داشت: به مراجعین در صورت همراه نداشتن ماسک در تمامی ادارات و نمایندگی های ورزش و جوانان سراسر استان ارائه خدمات نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی کلاس های آموزشی در حوزه های مختلف لغو و به زمان دیگری موکول شد، افزود: بازدید از باشگاه ها و اماکن ورزشی توسط همکاران با هماهنگی واحد بازرسی و معاونت توسعه منابع و پشتیبانی انجام شود.

کریمی عنوان کرد: تمامی باشگاه های ورزشی در رشته های پربرخورد مانند کاراته، تکواندو، جودو و .

تعطیل اعلام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به تعطیلی پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: مدارس فوتبال صرفا با حضور 15 بازیکن می توانند فعالیت خود را ادامه دهند و مسؤولیت رعایت بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد محدودیت های کرونایی در اماکن ورزشی استان/ باشگاه های رزمی تعطیل شد

ایجاد محدودیت های کرونایی در اماکن ورزشی استان/ باشگاه های رزمی تعطیل شد