مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-05سياسي

اقدام سریع منطقه 2 پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان


فراهانی به اقدام سریع منطقه 2 در پاسخ به دغدغه های شهروندان برای اجرایی و عملیاتی کردن تفاهم نامه جهت پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری گفت: چهارم تیرماه از طریق نامه ای که به امضا 121 نفر از همشهریان مسئول و وظیفه شناسم از اهالی سعادت آباد رسیده بود، در جریان قطع درختان در مجموعه باغ بهشت واقع در غرب ساختمان های آتی ساز در محدوده منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفتم، این عزیزان از روندی که طی نزدیک به یک دهه بر این باغ رفته بود خبر داده بودند.

وی افزود: البته گزارش آنچه در یک دهه گذشته بر این باغ رفته بود در روز دوشنبه 2 تیر ماه 1399 در یکی از ردزنامه ها منعکس و منتشر شده بود، بر همین اساس و با توجه به نامه شماره 1992 مورخ 1392/9/9 معاون مدیرکل و سرپرست محیط زیست تهران که این روند را مورد تأیید قرار داده بود.

فراهانی تصریح کرد: بر اساس قانون نسبت به ایراد تذکر لزوم صیانت از درختان و جلوگیری از تداوم قطع درختان مجموعه باغ بهشت واقع در محدوده منطقه 2 به شهرداری تهران اقدام کردم.

فراهانی افزود: بر اساس اطلاعات تکمیلی، خوشبختانه از سال 1396 تا کنون شهرداری منطقه 2 در صیانت از درختان و جلوگیری از تداوم قطع درختان مجموعه باغ بهشت اقداماتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سریع منطقه 2 پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان

اقدام سریع منطقه 2 پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان