مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-05فرهنگي

معرفی برگزیدگان جایزه «جمالزاده»


 مراسم پایانی جایزه «جمالزاده» با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

-  مراسم پایانی جایزه جمالزاده با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم شامگاه شنبه (چهاردهم تیرماه 99) با حضور قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان و محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان برگزار شد.

بدون لابی گری داوری کردیم مجید قیصری، دبیر ادبی دومین دوره جایزه جمالزاده در مراسم پایانی این جشنواره گفت: زمانی که به جایزه دعوت شدم، فکر نمی کردم کار جایزه جمالزاده به این گستردگی باشد؛ من در جشنواره خاتم هم تجربه دبیری دارم ولی تعداد آثار رسیده و گستردگی کار در جایزه جمالزاده با آن قابل قیاس نبود.

در این دوره 1438 اثر در 4 بخش به دست ما رسید که از این تعداد 869 اثر در بخش داستان آزاد، 188 اثر در بخش داستان اصفهان، 294 اثر در بخش زندگی نگاره های کرونا و 87 اثر در بخش زندگی نگاره های اصفهان دریافت شد.

این آثار در سه تیم جداگانه هیات انتخاب و هیات داوری غربالگری و خوانده شد و داوران هر دو مرحله با کمال دقت آثار را انتخاب کردند.

او درباره شیوه داوری جشنواره ادامه داد: جا دارد ذکر کنم در اکثر جوایز و جشنواره ها وقتی در انتهای کار آثار برگزیده توسط داوران انتخاب می شود، جلسه ای اقناعی برگزار می گردد که طبق آن بحث هایی درباره آثار انتخابی داوران با هم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جایزه «جمالزاده»

معرفی برگزیدگان جایزه «جمالزاده»