مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-05سياسي

نمایندگان مجلس یازدهم به ظریف چه گفتند؟


در جلسه ی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد برخی از نمایندگان مسائلی را در رابطه با برجام، سیاست خارجی، توافق 25 ساله با چین و مذاکره با آمریکا مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد جواد ظریف امروز در جلسه ی علنی مجلس حضور پیدا کرد تا گزارشی در مورد مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی در سال جهش تولید به نمایندگان مجلس یازدهم ارائه دهد.

در این جلسه برخی از نمایندگان مسائلی را در رابطه با برجام، سیاست خارجی، مذاکره با آمریکا، توافق 25 ساله با چین و مواردی دیگر مطرح کردند.

در مقابل این زیاده خواهی آژانس به طور جدی خواهیم ایستاد محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: نکته ای که امروز دغدغه و محل نگرانی مردم و نمایندگان مجلس است، ریشه در مشکلات و سختی های اقتصادی دارد و این در حالی است که مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پیوسته نشان دادند که هزینه استقلال کشور را هرچه باشد می پردازند و حتی اگر نیاز باشد جان خود و فرزندانشان را هم در این راه تقدیم می کنند و حتی اگر بنا باشد سختی های اقتصادی را هم تحمل می کنند کما اینکه دیدیم در طول 40 سال درتمام عرصه ها امتحان خوبی پس دادند و همیشه کمک مدیران و مسئولان در مقاطع مختلف بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس یازدهم به ظریف چه گفتند؟

نمایندگان مجلس یازدهم به ظریف چه گفتند؟