مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-05حوادث

شاهین شکاری آتش نشانان را به نگارستان سمنان کشید! +عکس


ورود یک پرنده شکاری شاهین به شهر و ایجاد مزاحمت برای اهالی یکی از محلات سمنان، ماموران آتش نشانی را ناچار به اعزام به محل و گرفتن این پرنده کمیاب کرد.

- ایسنا/سمنان ورود یک پرنده شکاری شاهین به شهر و ایجاد مزاحمت برای اهالی یکی از محلات سمنان، ماموران آتش نشانی را ناچار به اعزام به محل و گرفتن این پرنده کمیاب کرد.

سعید اسمعیل پور رییس سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان 15 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال تماسی در خصوص مزاحمت یک پهله پرنده شکاری برای مردم محل، تک تیم امدادرسانی به محل اعزام شد.

وی از گرفتن این پرنده شکاری در حوالی خیابان مینو در محله نگارستان سمنان خبر داد و افزود: برای امداد رسانی این حادثه یک دستگاه خودرو آتش نشانی و دو آتش نشان از ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی سمنان به محا اعزام شد.

اسمعیل پور با اشاره به نحوه امداد رسانی این حادثه خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله در پی تماس پلیس110 با سامانه 125 مبنی بر مزاحمت یک بهله پرنده شکاری شاهین به محل حادثه اعزام شدند و به وسیله تجهیزات مناسب، این پرنده را گرفته و به منظور رهاسازی آن در طبیعت، تحویل عوامل 110 حاضر در محل دادند! شاهین یکی از ماهرترین پرندگان شکارچی و جسور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین شکاری آتش نشانان را به نگارستان سمنان کشید! +عکس

شاهین شکاری آتش نشانان را به نگارستان سمنان کشید! +عکس