مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-05اقتصادي

زیر و بم فروش سهام عدالت


این مباحث درحالی مطرح می شود که تعدادی از سهام دارانی که پیش از این اقدام به فروش سهام خود کرده بودند، هنوز یا پول حاصل از فروش سهام را دریافت نکرده اند یا فقط نیمی از آن را دریافت کرده اند.

- پس از گذشت بیش از دو هفته از آزادسازی سهام عدالت، امکان فروش 30 درصد از این سهام برای همه مشمولانی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شده است و این افراد می‌توانند نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

این درحالی است که ارزش پرتفوی سهام عدالت نسبت به ابتدای زمان آزادسازی حدود 75درصد افزایش داسته است و بر این اساس صاحب‌نظران توصیه می‌کنند سهام‌داران فعلا اقدام به فروش سهام خود نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امکان ازادسازی سهام عدالت از دهم اردیبهشت و امکان فروش 30 درصد از سهام عدالت برای سهام‌دارانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، از دهم خردادماه از طریق بانک ها و کارگزاری‌ها فراهم شد.

البته تعدادی از مشمولانی که از تاریخ 15 تا 29 خرداد سهام خود را آزاد کرده بودند، امکان فروش سهام خود را نداشتند.

بر این اساس، محدودیت فروش سهام نیز برای این افراد رفع شده است و درحال حاضر همه سهام‌دارانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند نسبت به فروش 30 درصد سهام خود اقدام کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر و بم فروش سهام عدالت

زیر و بم فروش سهام عدالت