مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-05سياسي

وضعیت خیابان های یاسوج قلبم را به درد می آورد/خاکی بودن 25درصد خیابان ها !


یک عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بابت وضعیت فعلی آسفالت خیابان های شهر یاسوج شرمنده مردم این شهر و شهروندان هستم چراکه وقتی این وضعیت خیابان ها را می بینم قلبم به درد می آید.

- وضعیت خیابان های یاسوج قلبم را به درد می آورد/خاکی بودن 25درصد خیابان ها ! ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بابت وضعیت فعلی آسفالت خیابان های شهر یاسوج شرمنده مردم این شهر و شهروندان هستم چراکه وقتی این وضعیت خیابان ها را می بینم قلبم به درد می آید.

کیوان آشنا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه آسفالت خیابان های شهر یاسوج در شان مردم نیست، افزود: نابسامانی خیابان ها، وجود چاله و چوله و کیفیت پایین آسفالت ضمن اینکه مشکلات مالی و تصادفاتی که برای مردم در پی دارد، وقت مردم را تلف می کند و باعث مشکلات روحی و روانی مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مناسب نیست که انطور که باید و شاید در سطح شهر خدمات رسانی و کار انجام شود، اظهارکرد: در سال گذشته برای آسفالت خیابان های شهر یاسوج اقدامات خوبی انجام شده است اما متاسفانه شورا، شهرداری را درگیر مسایل حاشیه ای کرده و دود این حاشیه ها به چشم مردم و شهر می رود.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون مهمترین مشکل شهر یاسوج نبود زیرساخت های لازم از جمله آسفالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خیابان های یاسوج قلبم را به درد می آورد/خاکی بودن 25درصد خیابان ها !

وضعیت خیابان های یاسوج قلبم را به درد می آورد/خاکی بودن 25درصد خیابان ها !