مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-05سياسي

گزارش های آماری باید همراه با تحلیل باشد


تصمیماتی که بر اساس تحلیل های آماری گرفته می شود دچار ضریب خطای کمتری خواهد بود بنابراین مسئولان باید بر این امر دقت نظر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان اظهار داشت: گزارش های آماری باید همراه با تحلیل های آماری ارائه شود تا تحلیل های آماری در کنار گزارش های آماری در تصمیم گیری های مسؤولان لحاظ شود.

وی با مهم برشمردن تجمیع آمار و اطلاعات دستگاه های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: با تجمیع آمار مربوط به دستگاه های اجرایی در این سازمان؛ اطلاعات یکپارچه و اصلاح می شود که بیانگر وضعیت واقعی یک واحد یا مجموعه خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تصمیماتی که بر اساس این آمار گرفته می شود از میزان انحراف و خطای کمتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه سالنامه های آماری هر پنج سال گردآوری و بروز می شوند، بهره گیری از اطلاعات و آمار مندرج در این سالنامه ها را در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها خواستار شد.

موهبتی افزود: سندهای خوبی در سیستان و بلوچستان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین شده که برای نتیجه گیری بهتر، اطلاعات و آمارهای این سندها به صورت مستمر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های آماری باید همراه با تحلیل باشد

گزارش های آماری باید همراه با تحلیل باشد