مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-05اقتصادي

افزایش چشمگیر ذخیره سازی خون بند ناف در زمان شیوع کرونا


مدیر بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان قزوین گفت: در زمان شیوع کرونا یکی از روش های درمانی دریافت سلول های بنیادی مزانشیمی بافت بند ناف از طریق ورید و استنشاق از بینی است، - ایسنا/قزوین مدیر بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان قزوین گفت: در زمان شیوع کرونا یکی از روش های درمانی دریافت سلول های بنیادی مزانشیمی بافت بند ناف از طریق ورید و استنشاق از بینی است، از این روی کارآزمایی بالینی این طرح بر روی چند بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان مسیح دانشوری انجام شده است؛ در همین راستا با شیوع کرونا شاهد افزایش چشمگیر تمایل خانواده ها جهت ذخیره سازی خون بند ناف بوده ایم.

فاطمه دولت خواه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خانواده هایی که قصد ذخیره سازی نمونه خون بند ناف فرزند خود را دارند، باید از هفته 36 بارداری، برای انجام مشاوره های پزشکی و مراحل اولیه عقد قرارداد، اقدام کنند.

وی گفت: مراحل ثبت و ذخیره سازی نمونه در بانک خون بند ناف رویان به این ترتیب است که به منظور اطمینان از سلامت مادر و نمونه خون جمع آوری شده آزمایش های تخصصی سرولوژی بر روی خون مادر انجام می شود.

بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که تمامی آزمایش های مادر توسط پژوهشگاه رویان و در روز زایمان و به صورت رایگان انجام می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر ذخیره سازی خون بند ناف در زمان شیوع کرونا

افزایش چشمگیر ذخیره سازی خون بند ناف در زمان شیوع کرونا