مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-05پزشكي

با این سه کار کرونا را از خود دور کنید


معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر ضرورت رعایت اصل شست وشوی 20 ثانیه ‎ای دست ها هم گفت: مردم نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشند و نه تنها 20 ثانیه بلکه بیشتر دست خود را با آب و صابون بشویند تا احتمال انتقال ویروس به آنها به حداقل برسد.

- ایسنا/البرز معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید بر ضرورت رعایت اصل شست وشوی 20 ثانیه ‎ای دست ها هم گفت: مردم نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشند و نه تنها 20 ثانیه بلکه بیشتر دست خود را با آب و صابون بشویند تا احتمال انتقال ویروس به آنها به حداقل برسد.

افسون تیزویر روز یکشنبه 15 تیر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موج دوم کرونا زودتر از آنچه که فکر می کردیم آغاز شد، اظهار کرد: مردم در مواجه با ویروس کرونا سه نوع برخورد دارند که در نوع اول به خاطر استرس و نگرانی بالا از امور عادی خود بازمی مانند و روال عادی زندگیشان مختل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بخشی از مردم هم با درنظرگرفتن واقعیت ها و حساسیت موجود، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کرده و پیگیر امور عادی زندگی خود هستند.

وی توضیح داد: دسته سومی هم هستند که برای فرار از نگرانی بیش از حد احساس راحتی دارند و نسبت به هشدارها بی تفاوت بوده و تصور دارند دیگران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این سه کار کرونا را از خود دور کنید

با این سه کار کرونا را از خود دور کنید