مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-05بين الملل

گزارش واشنگتن پست از تبدیل شدن مجدد روسیه به فاکتوری مهم در انتخابات آمریکا


تهدید تبدیل شدن مجدد روسیه به فاکتوری مهم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر در حالی مطرح شده که نگرانی دیرینه درخصوص تسلیم بودن دونالد ترامپ در مقابل ولادیمیر پوتین در رسوایی جدید مربوط به جایزه های پیشنهادی روسیه برای کشتن سربازان آمریکایی .

- تهدید تبدیل شدن مجدد روسیه به فاکتوری مهم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر در حالی مطرح شده که نگرانی دیرینه درخصوص تسلیم بودن دونالد ترامپ در مقابل ولادیمیر پوتین در رسوایی جدید مربوط به جایزه های پیشنهادی روسیه برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان نمود پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه واشنگتن پست، ظهور روسیه به عنوان یک موضوع انتخاباتی در آمریکا چهار سال بعد از آن اتفاق می افتد که عملیات این کشور برای هک کردن و منتشر ساختن ایمیل های رقبای دموکرات دونالد ترامپ، کرملین را در زمان کمپین انتخابات ریاست جمهوری قبلی آمریکا در مرکز و در مقابل توجه قرار داد.

این امکان که روسیه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان پول پرداخت کرده تا نیروهای آمریکایی را هدف بگیرند و اینکه رییس جمهور آمریکا گزارش اطلاعاتی درباره این مسئله را دریافت کرده اما کار چندانی در قبال آن انجام نداده، بار دیگر طرح اتهامات به ویژه در میان دموکرات ها، مبنی بر اینکه ترامپ از تقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش واشنگتن پست از تبدیل شدن مجدد روسیه به فاکتوری مهم در انتخابات آمریکا

گزارش واشنگتن پست از تبدیل شدن مجدد روسیه به فاکتوری مهم در انتخابات آمریکا