مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-05حوادث

بیمه اجباری راهکار حل معضل ساختمانهای خاص


شهردار تهران اجرای بیمه اجباری برای ساختمان های خاص را پیشنهاد داد و گفت: اگر به ساختمانی اخطاری داده شد و توجه نکرد بیمه دیگر هیچ خسارتی نمی دهد و مسئولیت بر عهده مالک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار تهران در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که به صورت فوی العاده به بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کلینیک سینا مهر در خیابان شریعتی می پرداخت، گفت: با اطلاع از حادثه خیلی سریع خودم را به محل آتش سوزی رساندم و با حضور م همکاران گزارش دادند که تعدادی از هموطنان در طبقه چهارم و پنجم فوت کرده اند و این قضیه بسیار تلخ است.

وی با تاکید بر اینکه اگر از این حوادث این چنینی درس نگیریم در آینده باز هم تکرار خواهد شد ابراز داشت: در پلاسکو هم با همین مشکل مواجه شدیم که ساختمانی که برای کاربری اداری در نظر گرفته شده بود، اول تولیدی لباس شده و سپس به انبار تبدیل شد و بزرگترین مشکلمان این بود که هیچ اطلاعاتی از داخل پلاسکو نداشتیم.

وی ادامه داد: ما در این مساله یک خلأ عمده داریم که ریشه در قانون دارد در سال 34 و در قانون شهرداری ها آمده است که مطب ها می توانند در فضای مسکونی مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه آن زمان الگوی زندگی در خانه های ویلایی بوده است و قانون اجازه داده است که یک اطاقی به مطب اختصاص پیدا کند، گفت: در سال 66 و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه اجباری راهکار حل معضل ساختمانهای خاص

بیمه اجباری راهکار حل معضل ساختمانهای خاص