مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-05اقتصادي

لزوم کیفی سازی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بر استراتژی توام با تولید محتوا در کیفی سازی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت و معدن استان فارس، ایزدی در  کارگروه اصناف و بازاریان استان مبنی بر بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به حماسه و ارزش ها ضرورتی غیرقابل انکار است بنابراین رویکرد این کارگروه  این باشد که ارزشها و افتخارات به نسل آینده منتقل گردد.

 وی بیان کرد: تشکیل کمیته های مختلف توسط سایر تشکل ها و ادارات زیرمجموعه این کارگروه، جهت  تدوین  برنامه ها،  اثربخشی  و گستردگی بالای برنامه های تخصصی  و شاخص ، بررسی ابعاد گسترده موضوع دفاع مقدس و نیز خروجی آن به کارگروه جهت برنامه ریزی مدون عملیاتی و اجرایی، از ویژگی های این کارگروه است.

ایزدی ادامه داد: در این راستا در تمام ادارات  صمت  شهرستانی، تشکلهای بخش خصوصی، واحدهای تولیدی،  صنعتی، معدنی، تجاری و اصناف  استان، برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت تاکید بر فضای مجازی در اطلاع رسانی بهتر و بیشتر، کیفی سازی  محتوا و  برنامه های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان  تشکیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کیفی سازی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

لزوم کیفی سازی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس