مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-05بين الملل

حمله ترامپ به چپ رادیکال و رسانه های خبری در روز استقلال


رییس جمهور آمریکا باز هم آنچه را که چپ رادیکال خواند در کنار رسانه های خبری مورد حمله قرار داده و در همین حال از نحوه پاسخ دولتش به بحران فراگیری کروناویروس دفاع کرد.

- رییس جمهور آمریکا باز هم آنچه را که "چپ رادیکال" خواند در کنار رسانه های خبری مورد حمله قرار داده و در همین حال از نحوه پاسخ دولتش به بحران فراگیری کروناویروس دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در محل کاخ سفید طی روز شنبه به مناسبت روز استقلال آمریکا اظهار کرد: قهرمانان آمریکایی نازی ها را شکست دادند، فاشیستها را خلع قدرت کردند، کمونیستها را سرنگون کردند، ارزشهای آمریکایی را نجات دادند، اصول آمریکایی را تقویت کردند و به تعقیب تروریستها تا آخر دنیا پرداختند.

او در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: ما هم اکنون در پروسه شکست دادن چپ رادیکال، مارکسیستها، آنارشیستها، آشوبگران، غارتگران و مردمی که در موارد زیادی مطلقا بی اطلاع از کارهایشان هستند، هستیم.

ترامپ در دویست و چهل و چهارمین سالگرد زاده شدن آمریکا خاطرنشان کرد، آمریکا تحت نظر او در حال پویایی بود تا زمانی که هدف ویروسی که از چین آمد، قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ترامپ به چپ رادیکال و رسانه های خبری در روز استقلال

حمله ترامپ به چپ رادیکال و رسانه های خبری در روز استقلال