مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-05پزشكي

بازگشت برخی محدودیت ها در چهارمحال و بختیاری در پی قرمز شدن وضعیت استان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعمال مجدد برخی محدودیت ها در این استان در پی شیوع کرونا خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعمال مجدد برخی محدودیت ها در این استان در پی شیوع کرونا خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید راشد جزایری اظهار کرد: این روزها میزان شیوع، سرایت و بستری بیماران کرونا نسبت به وضعیت عادی بیشتر شده و استان در شرایط هشدار قرار گرفته است، این وضعیت همدلی و همراهی مردم و همه آحاد جامعه را می طلبد تا هر کس با انجام مسئولیت فردی و اجتماعی خود گامی در جهت کنترل بیماری و محدود کردن زنجیره انتقال کرونا بردارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طبق نامه ای که از ستاد کرونا کشور منتشر شده است هم اکنون 11 استان کشور در وضعیت هشدار هستند که نام چهارمحال و بختیاری نیز در بین این استان ها به چشم می خورد.

جزایری خاطرنشان کرد: براساس تحلیل انجام گرفته در بازه زمانی 27 خرداد تا 9 تیر 99، هشت شهرستان استان وضعیت قرمز دارند و شهرستان های لردگان و خانمیرزا در وضعیت زرد هستند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: براساس برخی محدودیت های ستاد کرونا کشوری، در ستاد کرونا استانی نیز با اعمال برخی محدودیت ها مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت برخی محدودیت ها در چهارمحال و بختیاری در پی قرمز شدن وضعیت استان

بازگشت برخی محدودیت ها در چهارمحال و بختیاری در پی قرمز شدن وضعیت استان