مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-05دانش

بی اعتنایی دانشگاه آزاد به 10 هزار امضا مطالبه


پاسخ روابط عمومی دانشگاه آزاد به 34 درخواست از سوی بیش از 10 هزار و 127 نفر از دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه طی 45 روز گذشته تقریبا «هیچ» بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی ماه های خرداد و تیر تاکنون بیش از 34 درخواست از سوی کاربران فارس من توسط بیش از 10 هزار و  127 نفر از دانشجویان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به این سامانه ارسال و ثبت شده است.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد در این سامانه از مشکلاتی همچون نحوه احتساب شهریه، تفاوت حقوق اعضای هیات علمی این دانشگاه با سایر دانشگاه ها، دفاع از رساله دکتری، آموزش های مجازی، نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم و موارد دیگر گفته اند، مشکلاتی که پاسخگویی در دانشگاه آزاد نداشت.

خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد خود در بخش فارس من پیگیر تمام مطالبات این دانشگاهیان شد اما در پاسخ به پیگیری های مکرر خبرنگار فارس تنها دو مورد درباره برگزاری آزمون های حضوری و احتساب شهریه این دانشگاه توسط رییس ستاد آموزش مجازی و مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه پاسخ دریافت کرد.

موضوع مهمتر نحوه پاسخگویی روابط عمومی دانشگاه آزاد به این مطالبات است که معتقد است فارس باید به مطالبات ثبت شده مردم بی اعتنایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی دانشگاه آزاد به 10 هزار امضا مطالبه

بی اعتنایی دانشگاه آزاد به 10 هزار امضا مطالبه