مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-05سياسي

فرصت های ایران به امید لبخند غربی ها سوزانده نشود


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت های پیش روی ملت ایران نباید به امید لبخند آمریکا و اروپا سوزانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز و پس از اظهارات وزیر امور خارجه گفت: تا کی باید از اعتماد کودکانه به آمریکای جهانخوار و اروپای فریبکار ضربه بخوریم؟ وی ادامه داد: به جای تکیه به نظام لیبرال، باید به خدا اعتماد کنیم و به این مسئله توجه داشته باشیم که مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود و نباید فرصت های پیش روی ملت ایران را به امید لبخند آمریکا و اروپا بسوزانیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به جای کدخدا به خدا اعتماد کرد، افزود: آقای ظریف! انتظار ما از شما این است که به جای تئوری پردازی در عمل برای حفظ شأن ملت ایران در برابر غربی ها اقدام درخوری انجام دهید.

ویس کرمی بیان کرد: آقای ظریف! نتیجه برجام چه شد؟ تا کی از ترس تهدیدهای آمریکا و غربی ها جلوی آنان می خواهید خوش رقصی کنید؟ وی گفت: دولت روحانی در همه امور از جمله ارز، مسکن و برجام، کشور را به عقب برده و همیشه آمریکایی ها و اروپایی ها کاری کرده اند که شما صرفاً در برابر آنان یک واکنش ملتمسانه نشان دهید و این نوع موضع گیری زیبنده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های ایران به امید لبخند غربی ها سوزانده نشود

فرصت های ایران به امید لبخند غربی ها سوزانده نشود