مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05سياسي

ظریف باید راهبرد اخراج آمریکا از منطقه را پیگیری کند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه پیگیر راهبرد اخراج آمریکا از منطقه به عنوان پاسخ شهادت حاج قاسم سلیمانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از اظهارات وزیر امور خارجه گفت: سیاست خارجه هر کشوری تا حد زیادی تابع شرایط بین المللی و داخلی آن کشور است.

با تشدید اقدامات خصمانه آمریکا ما به یکسری قوانین جدید نیاز داریم و نمی توانیم روند سابق را ادامه دهیم.

سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت ترامپ و بدعهدی آنان بر خروج از برجام و بدقولی های اروپایی ها در اجرای تعهدات برجامی، برای همگان روشن شد که انتظار رفع تحریم ها از طریق تعامل با غرب بیهوده است.

عمویی متذدکر شد: اروپایی ها ثابت کرده اند که هر گاه با صبر و تحمل ما مواجه می شوند، زیاده خواه تر می شوند که قطعنامه شورای حکام علیه ایران نمونه بارز این مسئله است اما هر زمانی که ما در مقابل آنان ایستادگی و مقاومت می کنیم، آنان وادار به عقب نشینی می شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سنگین ترین تحریم ها را علیه ملت ایران رقم زده است، گفت: با دستور دولت ترامپ، سردار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید که دولت آمریکا با این اقدام خود از خطوط قرمز مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف باید راهبرد اخراج آمریکا از منطقه را پیگیری کند

ظریف باید راهبرد اخراج آمریکا از منطقه را پیگیری کند