مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-05سياسي

بابت برگشت پیکر پسرم از حضرت زینب ممنونم/ مسؤولان به جوانان ایرانی اعتماد کنند


مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی درباره احساسش نسبت به برگشت پیکر پسرش می گوید: من سری که برای خدا دادم پس نمی گیرم اگرچه حضرت زینب(س) پس از چهار سال و دو ماه پیکرش را برای ما فرستاد و از این بابت از آن حضرت ممنونم اما چند تکه استخوان آمد و گوشت و خون علی و خود او همانجا هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، این روزها مازندران پذیرای دو کبوتر خونین بال از خان طومان سوریه است، شهید بسیجی علی جمشیدی و پاسدار شهید سعید کمالی؛ دو همرزمی که در کنار هم جنگیدند، در کنار هم شهید شدند و پس از چهار سال و دو ماه با هم به وطن بازگشتند و اینک دیار علویان بار دیگر با حضور این دو کبوتر خونین بال، عطر یاس گرفت و شوری دیگر به پا شد.

به همین بهانه به سراغ خانواده شهید علی جمشیدی رفتیم و با این خانواده گفت وگو کردیم، اگر چه پدر شهید کسالت داشتند و نتوانستند صحبت کنند اما مادر شهید با همراهی خواهر شهید گفت، آنچه را که می بایست، گفت.

  محترم کاویانپور در این گفت وگو در شروع صحبت می گوید؛ خداوند به خاطر زحماتی که علی آقا برای اسلام کشید، او را پذیرفت و با مقام شهادت نزد خود برد.

من او را به حضرت زینب(س) هدیه کردم وی افزود: علی بعد از چهار سال و دو ماه به وطن بازگشت، من او را به حضرت زینب(س) هدیه کردم، او برای دفاع از حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، دفاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابت برگشت پیکر پسرم از حضرت زینب ممنونم/ مسؤولان به جوانان ایرانی اعتماد کنند

بابت برگشت پیکر پسرم از حضرت زینب ممنونم/ مسؤولان به جوانان ایرانی اعتماد کنند