مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-05پزشكي

احتمال دارد موج دوم کرونا را در کرمان تجربه کنیم


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد محدودی در حد چهار شهرستان در استان کرمان در هفته جاری دارای وضعیت زرد شده اند که با توجه به شکننده بودن وضعیت و اینکه دائم تغییر می کند، - ایسنا/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد محدودی در حد چهار شهرستان در استان کرمان در هفته جاری دارای وضعیت زرد شده اند که با توجه به شکننده بودن وضعیت و اینکه دائم تغییر می کند، نشان می دهد زنجیره انتقال کرونا در استان در گردش است؛ عمدتا در جنوب استان بود و اکنون دارد به نقاط شمالی و خوش آب و هوا و گردشگری شهرستان ها منتقل می شود.

دکتر مهدی شفیعی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان اظهار کرد: به نظر می رسد در استان کرمان در ادامه موج اول افزایش موارد ابتلا به کرونا را داریم و این هفته اگر رصد بکنیم، احتمالا داریم موج دوم را تجربه می کنیم.

وی افزود: به لحاظ شاخص های وزارت بهداشت، هفته گذشته تمام شهرستان های استان کرمان دارای وضعیت قرمز بودند و هفته جاری اکثر شهرستان ها قرمز و نارنجی هستند که نارنجی یعنی پرخطر و قرمز یعنی بسیار پرخطر.

شفیعی تصریح کرد: تعداد محدودی در حد چهار شهرستان در استان کرمان در هفته جاری دارای وضعیت زرد شده اند که با توجه به شکننده بودن وضعیت و اینکه دائم تغییر می کند، نشان می دهد زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال دارد موج دوم کرونا را در کرمان تجربه کنیم

احتمال دارد موج دوم کرونا را در کرمان تجربه کنیم