مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-05اقتصادي

پیامک های واریزی که برای کلاهبرداری می آیند


پس از صفحات «فیشینگ» و پیامک هایی که با موضوع روز یا به نام یک سامانه می رسیدند، در نوعی از کلاهبرداری پیامک هایی در شمایل یک پیام واریز مبلغی پول به حساب شما ظاهر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، این بار نه همانند حملات «فیشینگ» برای انتقال وجه به سراغ درگاه‌های پرداخت اینترنتی می‌روید و نه به بهانه دریافت جایزه یک مسابقه پای دستگاه عابر بانک کشیده می‌شوید، بلکه پیامکی برای شما ارسال می‌شود که در لحظه اول احتمالا شما را هیجان‌زده می‌کند و شاید حتی به فکر فرو ببرد که این مبلغ مربوط به حقوق‌تان است، واریز وام‌تان و یا بازگشت قرض به یکی از دوستان‌تان! اما درواقع در آستانه قرار گرفتن در دام جدیدترین نوع از کلاهبرداری پیامکی هستید.

مشترکانی که در وضعیتی مشابه قرار گرفته‌اند، می‌گویند که پیامکی مبنی بر این‌که مبلغی به حساب‌شان واریز شده دریافت کرده‌اند و بعد با آن‌ها تماس گرفته می‌شود که مبلغ، اشتباهی به حساب آن‌ها واریز شده و پول را به شماره کارتی که اعلام می‌شود، برگردانند.

این درحالی‌ است که پیامک واریز وجه اصلا از سامانه پیامکی بانک ارسال نشده و از شماره تلفنی متفرقه ارسال شده است که البته ظاهرا کلاهبرداران برای فریب بیشتر از شماره تلفن‌های نسبتا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک های واریزی که برای کلاهبرداری می آیند

پیامک های واریزی که برای کلاهبرداری می آیند