مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-04سياسي

تقویت زیرساخت های امدادی شهرستان نهبندان مورد توجه قرار گیرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به همجواری نهبندان با دو استان بزرگ و حادثه خیز، باید زیرساخت های امدادی این شهرستان کارشناسی و تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه و فرماندار نهبندان بیان کرد: جمعیت هلال احمر نهادی عمومی غیر دولتی بوده که بدون هیچ وابستگی، در شرایط مختلف به تسکین آلام بشری می پردازد.

وی با اشاره به رسالت های هلال احمر بیان کرد: داوطلبان این جمعیت بدون هیچ چشم داشتی در هر مکان و زمانی که انسان ها دچار حادثه شوند، حضور دارند.

رضایی با بیان اینکه هلال احمر در زمینه مبارزه با کرونا اقدامات مطلوبی انجام داده است، افزود: توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی معابر و روستاها و اعزام کاروان سلامت به نقاط محروم از جمله اقدامات جمعیت در عصر کرونا بوده است.

وی جوانان و داوطلبان را سرمایه های اصلی جمعیت هلال احمر دانست و گفت: عضویت جوانان در هلال احمر علاوه بر تقویت روحیه فداکاری و انسان دوستی باعث ارتقاء حس خودباوری در آنها می شود.

گام هایی در راستای جهش تولید مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال های متوالی با نامگذاری شعار سال پیرامون تولید و اقتصاد مقاومتی، به دنبال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های امدادی شهرستان نهبندان مورد توجه قرار گیرد

تقویت زیرساخت های امدادی شهرستان نهبندان مورد توجه قرار گیرد