مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-04اقتصادي

انتشار آگهی های صوری در سایت های پربازدید اینترنتی عامل افزایش قیمت مسکن


مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی آخرین وضعیت بازار مسکن در تبریز را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی آخرین وضعیت بازار مسکن در تبریز را تشریح کرد.

مهدی اسحقی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت مسکن در تبریز، اظهار کرد: با توجه به ارزیابی های تحلیلی و میدانی از مناطق مختلف شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن حدود 30 درصد نسبت به اواخر سال 98 رشد پیدا کرده است که این رشد قیمتی در مورد بازار رهن و اجاره به حدود 24 درصد می رسد.

وی با اشاره به علت افزایش قیمت مسکن، اضافه کرد: نبود تعادل بین عرضه و تقاضا به ویژه در خصوص مسکن اقشار متوسط به پایین جامعه، نوسانات حاصل از بازار ارز و طلا، کاهش سودهای بانکی، ورود سوداگران به بازار و ملتهب کردن آن و انجام معاملات صوری، افزایش قیمت خدمات وکالاها و تلاش مردم برای حفظ قدرت خرید خود را می توان از جمله دلایل افزایش قیمت مسکن عنوان کرد.

وی یکی از راهکارهای کنترل بازار مسکن و توقف افزایش قیمت ها در این بخش را اخذ مالیات از خانه های خالی و اخذ مالیات بر عایدی سرمایه عنوان کرد و گفت: ثبت معاملات در سامانه مربوطه و افزایش تولید و عرضه مسکن با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای دهک های درآمدی پایین از دیگر راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آگهی های صوری در سایت های پربازدید اینترنتی عامل افزایش قیمت مسکن

انتشار آگهی های صوری در سایت های پربازدید اینترنتی عامل افزایش قیمت مسکن