مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-04پزشكي

ظرفیت تخت های بیماران کرونایی در آستانه تکمیل / پروتکل های بهداشتی رعایت شود


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تکمیل 70 درصدی ظرفیت تخت های ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، - این ظرفیت تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد ظرفیت تخت های ویژه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های سطح استان کرمان تکمیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی هشدار داد: در صورت ادامه روال کنونی شاهد تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی خواهیم بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به دلایل افزایش کرونا در استان کرمان، افزود: در ابتدای اسفندماه که کل کشور درگیر ویروس کرونا شده بود، ستاد کرونای استان به خوبی ورود پیدا کرد و زودهنگام برنامه های پیشگیری در استان آغاز شد.

وی ادامه داد: حتی در برخی برنامه ها یک هفته جلوتر از برنامه های کشور بودیم، همانند بستن راه های مواصلاتی که عده ای مخالفت می کردند اما نشان داد که کارآمد بود چرا که استان ما خیلی آرام از کنار موج اول گذر کرد و موجب شد در این زمینه وضعیت مطلوب تری داشته باشیم همچنین مردم نیز رعایت کردند و زنجیره انتقال در محیط بیرون قطع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تخت های بیماران کرونایی در آستانه تکمیل / پروتکل های بهداشتی رعایت شود

ظرفیت تخت های بیماران کرونایی در آستانه تکمیل / پروتکل های بهداشتی رعایت شود