مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-04سياسي

اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در دانشگاه لرستان


رییس دانشگاه لرستان از اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه کارکنان و اساتید این دانشگاه خبر داد و گفت: طی این سه مرحله 290 بسته مواد غذایی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان از اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه کارکنان و اساتید این دانشگاه خبر داد و گفت: طی این سه مرحله 290 بسته مواد غذایی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

خسرو عزیزی از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک های مؤمنانه به همت کارکنان و اساتید دانشگاه لرستان خبر داد و اظهار کرد: هم زمان با دهه کرامت، سومین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه کارکنان و اساتید دانشگاه لرستان در قالب تهیه 90 بسته غذایی همراه با توزیع بین آسیب دیدگان کرونا و اقشار نیازمند، برگزار شد.

وی تصریح کرد: در دو مرحله قبل و با همت اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان، 200 بسته غذایی، بهداشتی و مبالغی به عنوان کمک نقدی به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کروناویروس اهدا شد.

گفتنی است، رزمایش کمک های مؤمنانه اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان هم زمان با ولادت امام رضا(ع) در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) سایت مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در دانشگاه لرستان

اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در دانشگاه لرستان