مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-04بين الملل

صنعاء: تسلیم فشارهای ائتلاف برای پذیرش معادلات سیاسی مد نظر آنها نمی شویم


دبیرکل شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، همانطور که طی پنج سال در میدان با ائتلاف سعودی مقابله شده اکنون نیز در برابر تحمیل معادله سیاسی مورد خواست آن مقاومت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاسر الحوری دبیر کل شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، معادله ای که یمنی ها بر روی آن کار می کنند معادله ای بزرگ و راهبردی است.

وی به شبکه المیادین گفت: ما در یک معادله راهبردی و واقعا قدرتمند در برابر عربستان سعودی و ائتلاف متجاوز به یمن قرار داریم.

الحوری افزود، ائتلاف سعودی از خلل تشدید تنش ها و حملات هوایی دنبال تحمیل معادله سیاسی جدید از طریق آنچه ابتکار صلح می نامد، است اما آنچه ابتکار صلح می نامند شامل اقداماتی است که قبلا مشخص شده و چه بسا فرستاده سازمان ملل در امور یمن نیز به زودی این کار را انجام دهد.

وی به توقیف کشتی های نفتی توسط ائتلاف سعودی به رغم داشتن مجوز اشاره کرد و گفت، ائتلاف از این موضوع و تشدید حملات برای اعمال فشار بر صنعاء برای موافقت با طرح صلح استفاده می کند اما نخواهد توانست معادلاتی که آن را صلح می نامند و آنطور که خود می خواهند بر ما تحمیل کنند .

الحوری تأکید کرد: ما با صلح عادلانه ای که پاسخ دهنده فداکاری های بزرگ یمنی ها در میدان باشد موافقت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: تسلیم فشارهای ائتلاف برای پذیرش معادلات سیاسی مد نظر آنها نمی شویم

صنعاء: تسلیم فشارهای ائتلاف برای پذیرش معادلات سیاسی مد نظر آنها نمی شویم