مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-04اجتماعي

احداث اردوگاه 15 هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش آموزی در بروجرد


معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: اردوگاه 15 هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش آموزی در شهرستان احداث می شود.

- ایسنا/لرستان معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: اردوگاه 15 هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش آموزی در شهرستان احداث می شود.

محمد مهرافزون چهاردهم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای رشد اجتماعی و مهارتی دانش آموزان و فعالیت های فوق برنامه پرورشی آنان نیاز به یک اردوگاه فرهنگی و تفریحی و زمینی به وسعت چندین هکتاری با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که دانش آموزان بتوانند در فضای سالم و پویا به صورت گروهی در خارج از فضای مدرسه در گروه همسالان خود مهارت های زندگی، اجتماعی و مشارکتی را بیاموزند.

وی تصریح کرد: بروجرد شهری است که از گذشته تابه حال سابقه فرهنگی و تفریحی داشته و امروز با بیش از 55 هزار دانش آموز برای گذران اوقات فراغت آنان نیاز به یک اردوگاه تفریحی و فرهنگی است و با تأسیس و احداث چنین اردوگاهی با توجه به مشکلات و معضلات فضاهای مجازی امروزه می توان نقش عمده ای در ارتقای سطح فرهنگ اجتماعی و اعتقادی آنان داشت.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: شهرستان با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی قطعاً نیاز ضروری به یک اردوگاه استاندارد دارد تا میزبان خوبی برای اردوهای راهیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اردوگاه 15 هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش آموزی در بروجرد

احداث اردوگاه 15 هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش آموزی در بروجرد