مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-04سياسي

قانون عفاف و حجاب درشورای عالی انقلاب خاک می خورد


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: وضعیت عفاف و حجاب استان مانند شهرهای دیگر کشور است و جای تاسف دارد که مسئله و قانون عفاف و حجاب که در شورای عالی انقلاب به تصویب رسیده است اما در مقام عمل چه در این دولت و چه دولت های قبل به مرحله اجرا نمی شود.

- حجت الاسلام مجتهد شبستری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وضعیت عفاف و حجاب استان مانند شهرهای دیگر کشور است و جای تاسف دارد که مسئله و قانون عفاف و حجاب که در شورای عالی انقلاب به تصویب رسیده است اما در مقام عمل چه دراین دولت و چه در دولت های قبل به مرحله اجرا نرسیده است.

وی افزود: قانون به تصویب رسیده عفاف و حجاب در کشور به خوبی اجرا نمی شود و در حال خاک خوردن است و این قانون که به عنوان یک قانون الهی و قانون رسمی کشوری مطرح است در کشور ما به خوبی اجرا نشده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی به علت شرایط جغرافیایی با سه کشور هم مرز و استان مرزی به حساب می آید و از شرایط حساسی برخوردار است باید توجه ویژه‎ ای به موضوع حجاب و عفاف داشت که ممکن است افرادی از کشورهای همجوار به استان تردد کنند و بایستی وضعیت استان طوری باشد که اسلام و عفاف و حجاب در ظاهر استان نمایان باشد و این امر می تواند در روحیه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون عفاف و حجاب درشورای عالی انقلاب خاک می خورد

قانون عفاف و حجاب درشورای عالی انقلاب خاک می خورد