مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-04بين الملل

مسکو ادعای آمریکا درباره عدم پایبندی به منع آزمایش هسته ای را رد کرد


وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای ادعای آمریکا علیه این کشور درباره عدم پایبندی به توافق منع آزمایش هسته ای در اتمسفر را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسکو ادعای آمریکا درباره عدم پایبندی به توافق منع آزمایش تسلیحات هسته ای در اتمسفر، فضای بیرون و زیر آب را رد کرد.

وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای عنوان کرد: ادعاهای آمریکا در این باره که روسیه منع آزمایش های هسته ای را با انجام آزمایش هایی نقض کرده بدون ارائه هیچ شواهدی مطرح می شود.

علاوه بر آن، آمریکا پذیرفته که نه تعداد چنین آزمایش هایی در سال 2019 را می داندو نه حتی انجام آن را در کل را می داند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، تعهدات بین المللی مسکو مستلزم تطابق با معیارهای آمریکا در خصوص آزمایش های هسته ای نیست.

در این بیانیه آمده است: روسیه این احساس را دارد که آمریکا در حال آماده شدن برای توقف نظارت داوطلبانه بر منع آزمایش هسته ای است.

دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در ماه های گذشته، بعد از خروج از یک پیمان دوجانبه کنترل تسلیحاتی با روسیه، تأکید کرده چین نیز باید  در مذاکرات بر سر کاهش سلاح های هسته ای حضور پیدا کند.

  معاهده موسوم به نیواستارت برای محدود کردن تعداد کلاهک های هسته ای میان دو قدرت بزرگ هسته ای دنیا میان آمریکا و روسیه منعقد شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو ادعای آمریکا درباره عدم پایبندی به منع آزمایش هسته ای را رد کرد

مسکو ادعای آمریکا درباره عدم پایبندی به منع آزمایش هسته ای را رد کرد