مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-04فرهنگي

بهره برداری ازموزه مطبوعات آذربایجان در روز خبرنگار


استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح و بهره برداری از موزه مطبوعات آذربایجان همزمان با 17 مرداد، روز خبرنگار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان میان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی ظهر امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل میراث فرهنگی و اصحاب رسانه استان در محل خانه تاریخی صلح جو در تبریز امضا شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به عزم مدیریت استان برای راه اندازی این موزه از سالیان گذشته گفت: امسال با تحویل محلی مناسب برای این موزه، شاهد تحقق این امر هستیم که در صورت تجهیز و جمع آوری آثار مربوطه، روز 17 مرداد، این مجموعه افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

محمدرضا پورمحمدی ادامه داد: راه اندازی این موزه یکی از مهم ترین خواسته های اصحاب رسانه استان طی سالیان اخیر بوده است که امروز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی استان شاهد تحقق این امر هستیم.

وی خواستار مشارکت شهروندان استان در تجهیز این موزه و جمع آوری آثار تاریخی مربوط به مطبوعات آذربایجان در آن شده و گفت: آثار تاریخی مربوط به مطبوعات آذربایجان در این موزه نگه داری خواهد شد که از شهروندان استان می خواهیم که آثار تاریخی خود را در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری ازموزه مطبوعات آذربایجان در روز خبرنگار

بهره برداری ازموزه مطبوعات آذربایجان در روز خبرنگار