مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-04سياسي

نخستین نمایشگاه مدیریت بحران در کرمان گشایش یافت


نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات با حضور مدیرعامل صنایع مس ایران در کرمان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح عصر امروز در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه های جنوب شرق کرمان اظهار داشت: امروز جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در 189 کشور جهان در حوزه های درمانی، توانبخشی، آموزش همگانی، جوانان و داوطلبان و امداد و نجات فعالیت می کنند که مهم ترین محور اصلی فعالیت جمعیت هلال احمر امدادونجات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: برای جان نجات انسان ها و اقدامات بشردوستانه بدون نگاه سیاسی و با بی طرفی خدمت می شود.

وی تصریح کرد: امداد و نجات در ابعاد پیشگیری و آموزش های همگانی به عنوان اولویت فعالیت می کند، بین یک فرد آموزش دیده و آموزش ندیده تفاوت زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: 30 هزار نیروی داوطلب در حوادث مختلف در کشور حضور دارند و جمعیت هلال احمر در خط مقدم پوشش حادثه ها و از دستگاه های شایسته مدیرست بحران در کشور و استان است.

وی متذکر شد: این فعالیت ها به پشتیبانی بنگاه های اقتصادی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه مدیریت بحران در کرمان گشایش یافت

نخستین نمایشگاه مدیریت بحران در کرمان گشایش یافت